Friday, March 20, 2009

感恩

my mum posted a poster on the wall of her office which include the sentences below when i was a young. For most the concept that i dint understand well, my mum used to say: "u will noe someday".


感恩曾经让我失望的人,让我学习如何站起来。
感恩曾经让我生气的人,让我学习宽宏大量。
感恩曾经利用我的人,让我懂得我还有替别人做事的能力。
感恩曾经讨厌我的人,让我懂得我在他心目中,还扮演着蛮重要的角色。
感恩曾经伤害我的人,让我从中长大了。
感恩所有曾经爱我的人,让我知道什么叫作幸福。

No comments: